[opeverkosto] Fwd: Yliopistojen yhteisille verkostoille ja vastaaville yhteishankkeille

Kirjoittajan mukaan: Ari Korhonen <Ari.Korhonen_at_hut.fi>
Päiväyksen mukaan: Wed, 11 Mar 2009 12:53:49 +0200

Hei

Sain oheisen viestin Ohjelmoinnin perusopetuksen
verkostohankkeen koordinaattorina. Vaikka hanke
onkin loppunut, toivoisin hiukan palautetta
hankkeesta ja sen toiminnasta, jota voisin
raportoida eteenpäin vastaukseni tähän kyselyyn.
Erityisesti toivoisin saavani palautetta ja
ideoita jatkon suhteen niiltä verkoston
osapuolilta, jotka ovat olleet aktiivisesti
mukana verkoston toiminnassa. Samoin, jos
tiedätte, että omassa yliopistossanne on
pohdiskeltu miten näiden verkostojen toimintaa
tulevaisuudessa on tarkoitus resursoida, kuulisin
mielelläni näkemyksiänne. Tai jos tiedätte
henkilöitä, jotka tätä pohtivat
tietojenkäsittelytieteiden osalta, niin saa
pyytää ottamaan yhteyttä. Tässä on myös saumaa
tiivistää yhteistyötä tulevaisuudessa
raportoimalla kaikki se toiminta, jota olemme
tähän saakka tehneet ja visioimalla miten sitä on
tarkoitus jatkaa tulevaisuudessa. Lyhyetkin
kommentit ovat tervetulleita. Suoraa
rahoitustahan tässä ei luvata, mutta kyllä
sitäkin joku taho näemmä miettii. Vain
vastaamalla voit voittaa! ;)

Archie

PS. Koskapa tämä postituslista jättää liitteet
lähettämättä olen listannut tähän tärkeimmät
kysymykset tuon toisen liitteen kysymyksistä
(alussa kysytään perustietoja ja sen jälkeen
nämä):

Verkoston rahoitus 2008 (vuodelle 2008 meillä oli
OPM:n rahoitusta, jolla järjestettiin mm.
Otaniemen seminaari).
Verkoston rahoitus 2009 (vuodelle 2009 ei ole ulkoista rahaa)
Opetusta tuottavien verkostojen opiskelijamäärät
ja opinto-pisteet vuonna 2008 koko verkostossa
Verkoston keskeinen toiminta tällä hetkellä
Verkoston keskeinen toiminta tulevaisuudessa
Muita asioita, joita halutaan nostaa esiin

--
Ari archie Korhonen (Email: Ari.Korhonen_at_hut.fi)
Tel: +358-44-519 6948 (mobile); +358-9-451 3387 (work)