3.8
Opintosuoritusten arvioinnin välineet
|
|
4
| Tieto- ja viestintätekniikka opetuksen
uudistajana
|
4.1
Tietotekniikka antaa tasoitusta
|
4.2
Virtuaali-, mobiili- ja monimuoto-opetus
|
4.3
Erilaisuus kohtaa maailmankylässä
|
4.4
Muuttuvatko eettiset periaatteet?
|
4.5
Kohti monipuolisempaa arviointia
|
|
5
| Miten tästä eteenpäin?
|
5.1
Oppimisympäristöjen laadun kehittäminen
|
5.2
Oppilaitoksen tietostrategia ja hankintojen priorisointi
|
5.3
Miten voit rakentaa tulevaisuuden skenaarioita?
|
|
| Lähteet
|
| Hakemisto
|
|
| Liitteet
|
A
Verkko-opintojen suunnittelu ja toteutus opettajien ja opiskelijoiden kokemusten pohjalta analysoituina
(Jarkko Suhonen ja Sirpa Torvinen)
|
B
Luovan ongelmanratkaisun menetelmiä
tietotekniikan opetuksen näkökulmasta
(Jari Lavonen ja Veijo Meisalo)
|
C
Johdatus ohjelmointiin: JavaScript
|
D
Uusien tieto- ja viestintäteknisten sovellusten käytettävyys ja
käyttöönotto: Esimerkkinä Empirica-mittausjärjestelmä (Jari Lavonen)
|
E
Kosketinsoitin luokanopettajakoulutuksessa --- pianosta digitaaliaikaan
(Anja Oksanen)
|
F
Digitaalinen kuva ja video opetuksessa
(Pasi J. Eronen ja Marjo Virnes)
|
G
Esimerkki kehittämishankkeen arviointispektristä
|
H
Tietokoneen valinta (Juha Kettunen)
|
I
| Sanasto
| | | | | | | | | | | | | | | | |