[tutkijaverkosto] Re: Kutsu tutkijatapaamiseen 8.5. Tampereelle

Kirjoittajan mukaan: Ari Korhonen <Ari.Korhonen_at_hut.fi>
Päiväyksen mukaan: Tue, 6 May 2008 10:57:29 +0300

Hei

At 13:32 +0300 25.4.2008, Essi Lahtinen wrote:
>Moi!
>
>Tervetuloa 8.5.2008 Tampereelle tutkijatapaamiseen! Tapaamme TTY:n
>tietotalon (Korkeakoulunkatu 1) salissa TC103.

Kiitos Essi!

>Jos joku ei vielä tunne Tampereen Hervantaa kuin omia taskujaan, niin
>tässä linkki karttaan, joka saattaa helpottaa navigointia:
>http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php?x=2492527&y=6815763&px=2.0&txt=Tietotalo
>
>Jos tulet omalla autolla, voit parkkia ilmaiseksi esim. TTY:n kampuksen
>parkkitalossa (Tietotaloa vastapäätä nurmikentän toisella puolella). Jos
>tulet junalla, pääset perille parhaiten hyppäämällä Stockaa vastapäätä
>olevalta pysäkiltä (Hämeen kadun toiselta puolelta siis) bussiin numero
>13 Hermian suuntaan. Oikean poistumispysäkin nimi bussin valotaulussa on
> [...]

Olen mitä ilmeisimmin tulossa tällä junalla:

07:30 Helsinki
09:02 Tampere
InterCity 43
Ei vaihtoja Kesto: 1:32

Jos meitä on enemmän menossa tuohon aikaan
asemalta Hervantaan, niin voisimme jakaa
taksinkin. Katsotaan tilanne torstaina paikan
päällä.

Archie

--
Ari archie Korhonen (Email: Ari.Korhonen_at_hut.fi)
Tel: +358-44-519 6948 (mobile); +358-9-451 3387 (work)