[opeverkosto] Re: (No subject) Tietojenkäsittelytieteiden opetuksen kehittämisseminaari , 1-2.11. Jyväskylän yliopisto

Kirjoittajan mukaan: Ari Korhonen <Ari.Korhonen_at_hut.fi>
Päiväyksen mukaan: Mon, 15 Oct 2007 10:24:48 +0300

Hei

>*** Tietojenkäsittelytieteiden opetuksen kehittämisseminaari ***
>
>Aika ja paikka: 1.-2.11.2007, Agora, Jyväskylän yiopisto

*** Kutsu pitämään posteria/demoa seminaariin ***

Seminaarin ohjelmassa on nyt lounasdemoja.

>Torstai 1.11.2007: Tietojenkäsittelytieteiden
>opetuksen rajapinnat ja pinnarajat

>11.45-13.15 Lounas ja demoja

Olemme varanneet lounaaseen aikaa puolitoista
tuntia, koska kaikkien ei kannata mennä
ruokajonoon samaan aikaan. Samalla jää enemmän
aikaa verkostoitumiseen. Jotta tuonkin ajan voisi
hyödyntää paremmin tarjoamme nyt aikaisemmissa
seminaareissa mukana olleille esittäjille
mahdollisuuden tulla verestämään yleisön muistia
ja mielikuvia jo kertaalleen esitellyistä
välineistä. Lisäksi demojen aikana saatetaan
nähdä muutama uusikin idea tai väline.

Lounasdemon muoto voi olla esim. omalla
kannettavalla tietokoneella tai posterilla
pidettävä esitys. Kerro meille millaisen
kertauksen haluaisit pitää ja mitä se
edellyttäisi esim. salitekniikalta. Liitä mukaan
tiivistelmä (otsikko, esittäjät yhteystietoineen
ja noin yhden sivun mittainen kuvaus)
esityksestä, joka jaetaan kirjallisessa muodossa
seminaariin osallistuville. Pyrimme
mahdollisuuksiemme mukaan ottamaan demoihin
kaikki halukkaat käytettävissä olevan salitilan
ja valmiin salitekniikan puitteissa.

Demojen aikataulu sovitaan tarkemmin kun tiedämme
kaikki osallistujat. Tarkoitushan on, että myös
demojen pitäjät pääsevät lounaalle ;) Kahden
esittäjän voimin demoa voi vuorotella, jolloin
molemmat pääsevät syömään.

Lähetä hakemuksesi sähköpostilla sekä Vesa
Lappalaiselle että Ari Korhoselle
(vesal_at_mit.jyu.fi, archie_at_cs.hut.fi) 22.10.
mennessä.

Lisätietoa, ilmoittautumisohjeet itse semianariin
ja tarkemman ohjelman löydät verkosta:
http://www.cs.hut.fi/Research/COMPSER/Verkostohanke/seminaari-JY/ohjelma.html

--
Ari archie Korhonen (Email: Ari.Korhonen_at_hut.fi)
Tel: +358-44-519 6948 (mobile); +358-9-451 3387 (work)